Minä ainakin uutena karppina olen IKIONNELLINEN tästä foorumista! Puhelias kun olen ihan livenäkin, niin helposti tulee vastattua kaikenlaisiin mietteisiin.Tämä on elämäni ensimmäinen foorumi johon osallistun, ennen pidin ihmisiä jotka chattailevat kummallisina...
Se että kirjoittelen tääl kaikenlaista hömppää, johtuu siitä että luen kyl ASIAA ihan mieluummin kirjoista kuin näistä kaikista kokemuksista täältä,ja kun tääl on suht reipasta ja samanhenkistä porukkaa. Karppaan tosissani ja olen TOSI iloinen muiden saavutuksista.
Myönnän etten jaksa keskittyä foorumin hifistelyihin...minä kun olen suuripiirteinen luonteeltani. Ja vielä lisäksi en osaakaan vastailla kenellekään ohjeita, sen verran uusi olen ja huomannut et kaikilla ei pelaa sama sääntö.
1000 viestiä en tavoittele. Voisi olla vaikka pois koko viestien määrä...aivan sama. Muista en tiedä seuraavatko viestin määrää...Olen sen verran myös yksin, joten täällä on ihan kivaa seuraakin, eikä tarvitse olla naamatusten, kuten asiakkaideni kanssa joudun! Sanoisinko tätä henkireiäksi, johon on muodostunut riippuvuus
Menee mielestäni tiukkapipoiluksi, jos aletaan rajoitella asioita. Juuri siksi tänne oli HELPPO tulla uutena, kun huomasin ettei tiukkailla, ja asiaakin löytyy. Tosin kaikenlaisista 'koska viimeksi olet saanut seksiä' ja 'palkonko yhdes hernees on hiilareita' en jaksa perustaa...
Ehkä se Tandemin ehdotus osio turhanpäiväisyyksille olisi paikallaan?Kannatetaan!