Sunnuntai-huomenta! Ajattelin taas mittailla ja kirjoitella jo nyt, kun tuskin yhdessä päivässä mitään ihmettä tapahtuu. Onpa ollut jotenkin tosi stressaavaa elämä ja sitten olen vielä ottanut kamalan stressin tästä laihduttamisesta

Ruoka ja syöminen ei mua stressaa, kolme karppiateriaa päivässä hoituu kyllä (perjantaina söin vaan kaksi kertaa, kun ei yöllä kotiin tullessa ollut nälkä...), mutta mittailen itseäni pitkin viikkoa, tuijotan mahaani peilistä ja puristelen läskejäni. Tuskailin eilen vaatekaupan sovituskopissa, kun en mahdu sen kokoisiin vaatteisiin kuin olen tottunut. Läski on tullut jopa uniin, mm. näin unta exästäni, joka sanoi, ettei rakasta mua enää, koska olen lihonut... Kamalaa

Ei se meidän suhde kyllä oikeassa elämässä ihan siihen kaatunut sentään.
Ensi perjantaihin asti olin aikonut sokeri- ja viinalakkoa pitää ja sitten juhlia synttäreitäni viikonlopun ja lakkoilla taas ehkä pääsiäiseen asti. Nyt on alkanut mietityttää, että tulee varmaan kamala olo, jos vetää kännit ja sokerihumalat tällaisen tauon jälkeen. Ja sitten kun on lukenut täältä, että kehon muuttuminen rasvapolttoiseksi kestää useamman viikon, niin nyt sitten tieten tahtoen aion pilata sen ja aloittaa alusta. Vai miten se nyt sitten mahtaa mennä? Meneekö taas monta viikkoa, että elimistöni alkaa polttaa rasvaa, jos yksi viikonloppu menee ranttaliksi?
Jos jotain positiivista haluaa keksiä, niin musta näyttää peilistä katsoessa, että vyötärön kapein kohta on siirtynyt hiukan alemmas. Eli jospa nuo kurvit sitten kuitenkin alkais sijoittua paremmin
Mutta nyt ne mitat:
14.2.
Rinnanympärys: 94 - 93 - 92 - 92 - 92 - 91 cm
Mitta rintojen alta: 82 - 82 - 81,5 - 81 - 80,5 - 80 cm
Mitta navan kohdalta: 90 - 89 - 88 - 88 - 87,5 - 87 cm
Lantio: 101 - 100 - 99 - 98,5 - 98,5 - 98,5 cm
Reisi: 58 - 57 - 57 - 56 - 55,5 - 56 cm
Olkavarsi: 30 - 29 - 29 - 30 - 30 - 29 cm
Pientä kutistumista taas kuitenkin. Suunta on siis oikea edelleen. Laskin juuri, että jos tän puoli senttiä viikossa tahdin saisi pidettyä, niin kesään mennessä ois ensimmäinen tavoite täynnä. Mutta hiukan epäilen... Ruokavaliossa tai ainakin annoksissa on ilmeisesti säätämistä, mutta ihan metsään en kai mene, kun en ainakaan liho. Kevään myötä varmaan taas kasvisvalikoimakin monipuolistuu, niin ei ole ihan kaalin, sipulin ja juuresten varassa. No, ranskalaista kukkakaalia ja hollantilaisia ruusukaaleja olen ostanut, mutta jotenkin vierastan tuontikasviksia, varsinkin espanjalaisia, joten ruotsalaista kevätsatoa tässä odottelen vielä jonkin aikaa.
Hyvää ystävänpäivää

Ja jos näitä nyt joku lukee, niin saa kommentoidakin. Kannustus ja vertaistuki on tervetullutta! Muita ideoita tietty voi olla vaikea keksiä, kun tarttis se ruokapäikky olla, mutta vieläkin olen niin laiska, etten jaksa joka päivä kirjoittaa... Siitäki taas tulis lisää stressiä, joten näillä mennään eteenpäin! Mukavaa viikkoa