Gwen83 kirjoitti:
Sulla on kyllä tilanne jotenkin tos hienosti hanskassa. Kaikesta kirjoittamisesta huokuu luottavaisuus ja tyytyväisyys tähän karppailuun, ei mitään turhaa hötkyilyä.
No kiitos vaan.

Johtuu varmaan siitä, että olen parantunut niin radikaalisti (jatkuvista nivel-, suolisto- ja mahatulehduksista, sokeririippuvuudesta ja mielialan vaihteluista), että en voisi kuvitellakaan syöväni toisin. Tilanne on kaikin puolin nyt niin vakaa, etten ihan pienestä syystä lähde mitään säätöjä tekemään. Se, että vyötäröltä voisi vielä 10 cm hävittää ja muutaman muutamasta muustakin paikasta, on minulle pieni asia noihin muihin terveysjuttuihin verrattuna. Ja siihen, että olen saanut yli kymmenen vuoden jatkuvan jojoilu- ja lihomiskierteen katkaistua.

Olen sitä paitsi perinjuurin kyllästynyt Laihduttamiseen - joka on imo ensisijaisesti
mielentila ennemmin kuin ruokavalion todellisuus.

Eiköhän minusta vielä vähän läskiä irtoaa viimeistään sitten, kun tilanne "vakiintuu", eli poika rupeaa nukkumaan yönsä, imetys loppuu ja viimeiset isän kuolemaan liittyvät asiat saadaan hoidettua. Mutta jos ei irtoa, niin ei sekään maata kaada.
Hyvää ja tsempintäyteistä kevättä sinullekin!