Pratt kirjoitti:
Aika järkyttävän vaikeaa yrittää tehdä vatsalihaksia niin että yrittää aktivoida nuo "sisemmät" lihakset - ei onnaa.
Se on juu aika hankalaa.. Mä treenasin kotona pilatesia vähintään 4krt viikossa yhen tai 2treeniä putkeen. Puolisen vuotta taisin treenailla ja sit loman tullessa tuli preikki, nyt pitäis taas ottaa itseensä niskasta kii ja alottaa. Mä alotin sil basic ohjelmalla ja sit ku oli ne liikkeet suht hanskassa niin siirryin 20minutes workouttiin. sitä ku olin tehny pari kuukautta niin alkoi tuntuu ettei missään tunnu ja aloin tekee seuraavia ohjelmia ja johan alkoi taas tuntua et jotain tekis. Aika rankkoja ne liikkeet loppujen lopuks jos osaa tehä ne oikein ja vaikeitakin. Sinänsä oli viel mukavaa kun siin oli liikesarjat myös heikkoselkäisille ja mä ainakin huomasin saaneeni lisää notkeutta, reidet kiinteytyi hieman, pohkeet ja vatsakin hieman litistyi, mut ei mitään HIRVEETÄ muutosta kylläkään vaik niinkin usein treenasin. Kotona oli mukava tehä omassa rauhassa sillon ku kerkes
-Pisara