Huomenta päivää, iltapäivää vai mitä tässä jo eletään...
Tosiaan puntilla käyty tyhjin vatsoin ja nyt sain sen tilaamani voimapyörän, jihuu! Pakkohan sitä oli testata heti kotiin päästyä ja Tolloakin yllyttää sen kimppuun, ha haa nappas syötin..
Ja nou worries, edelleen pysyi selkä pyöreenä enkä "verisuoni poksahtaa päässä" asenteella tehny, vaan ihan tunnustelemalla.
Sen verran käytin peileillä kaakeloitua salia hyväkseni että koitin uudelleen kyykkäys tekniikkaa, ilman mitään painoja. Pakko sanoa kiitos, sille kuka laittoi sen täsmällisen ohjeistuksen kyykkäämiseen.
Kuten arvata nyt saattaa, hellurei ja hellät tunteet polvi ei ritissy yhtään!

Joten nyt aattelin sitten ruinailla henkilökunnalta jeesiä, saavat opstaa tekniikan vielä ihan kädestä pitäen, ettei saletisti polvelle tapahdu mitään jänniä juttuja.
Mutta askelkyykyssä rutisee kyllä

Mutta voineeko tässä kohtaa sitten sanoa, että kyykky ku kyykky, pääasia että on kyykky?
Mutta ennenku alatte taputella karvaisia käsiänne, Mavee en viel lähe venkoileen, yks kerrallaan juu nou?
Plussa mallisille mittaustuloksille tulee ratkaisu ens tiistaina--> kehonkoostumus mittaus. Kaad dämit loppuu se ressi siitä.
(Edellisen kerran mitattu ennen joulua.)
Kakuikkanen: Käy mulle, otetaan tulosta alussa nopeesti! Lukasitko tuon listaamani ohjelman, eikös se ole aikalailla malliin lihasryhmät kerrallaan? Ja tosiaan punttia veivaan kohderyhmästä riippuen 30-40minsaa, alkulämmittelyn alkulämmittelyyn 5min , juoksu n.7minsaa,pikkasen venyttelyä, sitten raudan kimppuun, sen jälkeen vielä venyttelyä, jos aikataulu antaa myöden. Aika jämpti tunti siinä kaikkinensa menee.
Ja nyt mä lähden ettiin kirjanpitoo senteistäni ja käyn naputtamassa ne tuonne senttipäikkyyn.
Kakuikkanen: Käy mulle, otetaan tulosta alussa nopeesti! Lukasitko tuon listaamani ohjelman, eikös se ole aikalailla malliin lihasryhmät kerrallaan? Ja tosiaan punttia veivaan kohderyhmästä riippuen 30-40minsaa, alkulämmittelyn alkulämmittelyyn 5min , juoksu n.7minsaa,pikkasen venyttelyä, sitten raudan kimppuun, sen jälkeen vielä venyttelyä, jos aikataulu antaa myöden. Aika jämpti tunti siinä kaikkinensa menee.