56.Päivä to 23.11
Pientä piristymistä huomattavissa!
Pätkittely poissaolosta huolimatta on jatkunut melko tiukoilla linjoilla, fyysisesti olo todella hyvä.
Näyttäis että mahalöllyrät olisi taas pienentyneet vaikka vaaka ja mitta ei sitä todistakaan. Epäilen että mun mittaustapa on hieman väärä, vyötärön mittaan paksuimmasta kohdasta eli kun mittauskohta valahtaa niin mitat pysyy samoina? Täytyy koittaa etsiä se ns. vyötärö ja iskeä mitta siihen. Vyöstä menee kaksi reikää soukemmalle.
Saattaa olla että tuo tuleva Joulu jo nostaa mielialaa. Lasten kanssa aloitettiin korttien askartelu. Viikonloppuna (lapset on isällään) ajattelin aloittaa hössöttämisen. Lahjaostoksille ennen suurempia ruuhkia ja laatikot voisin vääntää valmiiksi. Mulla on tapana pakastaa laatikot raakana ja paistaa sitten vasta aattona.
Jouluvalot! Nekin pitää hakea vintiltä ja virittää paikoilleen, metsästä pitää käydä napsimassa oksia ja varpuja, selata vanhoja joululehtiä ja suunnitella jotain pientä askartelua. Ihan tässä menee pää pyörälle itseltäkin
Mulla ei oikein tuo jouten olo onnistu muuta kuin kesällä rannalla tai krapulassa. Telkkari on sitten viimeistään se joka jumittaa jos ei muuta tekemistä löydy ja sitten kun sen kerran avaa niin eihän siitä sitten enää pääse saman illan aikan tekemään mitään hyödyllistä.
Okei, siinä yleiset jorinat ja sitten pätkittelyyn.
Tänään paastopäivä, ruokalistalla vissyä ja teetä. Illalla ajattelin tehdä jonkun supermunakkaan. Panostan ruokaan vasta viikonloppuna, silloin jotain oikein tosi hyvää ja aikaa vievää. Viikolla mulla on aina jotain pika ruokaa ellei viikonlopusta ole jäänyt tähteitä.
Viime viikoloppuna tein pitkästä aikaa kebabia, vitsit että oli hyvää ja kaikki lisukkeet kun voi valita just oman maun mukaan. Ostin valmis cheddar-kastiketta, siinä tosin oli ihan kiitettävästi hiilareita mutta niin hyvää että uhrasin hiilarikiintiötä sille.
Meitä aktiivisia pätkisteliöitä ei taida enää olla järin montaa?
Tsemppiä kaikille!