sollya kirjoitti:
Sori mahdollisesti tyhmä kysymys, mutta kuinka tarkkaa on jos mittailee noita sokereita itse, saako apteekista niitä liuskia ja masiinoita ja onko ne ihan kelvollisia? Mua meinaan kiinnostaa kovasti sokereitteni mahdolliset heilahtelut ja olisi mielenkiintoista seurata. Ollaan mietitty tuota perheenlisäystäkin ja varsinkin sitä silmällä pitäen haluaisin olla todella tarkka noissa sokeriheilahteluissa (tai niiden välttämisessä). Mulla ei ole aavistustakaan omista sokereistani, muutakuin että karppina ne ovat tasaantuneet, ihan vain päätellen omasta olosta.
Esim tuolta. Kelvollisia ovat. Näitä käyttää myös ammattipuoli.
Eikä maksa paljon (aloituspakkaus on melko tuhti ja hinta 10 + pk. Hintansa nähden todella pätevä pakkaus. Hintahan näissä ei ole todellinen vaan lähinnä ns "suojahinta" kun ilmaiseksi ei kuitenkaan haluta jakaa)
http://www.abbottdiabetescare.fi/index. ... d_tuotteetmuitakin vastaavia on mutta noista on reilusti kokemusta ja tuolta tilaamisesta.
Ja jos vain itseään psitelee ja hygienia kunnossa ei pistoterääminun mielestä tarvi joka kerta vaihtaa. (en ainakaan minä ole vaihtanut eli se 10 kestää aika kauan. Mutta toki jokainen vastaa itse siitä noudattaako ohjetta vai ei. Jos eri henkilöä tuikkii niin AINA vaihto. Poikkeuksetta. Jos kaksi eri hekilöä huushollissa halua mittailla niin sitten mieluiten kummallakin oma. näin myös ne muistiin jäävät arvott ovat käytökelpoisempia. Diabeetikoilla asia on aivan päivänselvä ja hehan saavat terveydenhuollosta jokainen.)