karpohytraatti kirjoitti:
katsoin tuossa myös edelliset triglyt, joulukuussa oli 3.21 ja silloin oli paastoarvo. karppausta oli takana silloin parisen vuotta.sitä edelliset, ennen karppausta otetut 2,25. huom. ei määrätty kolest.lääkkeitä.toivon asiallisempaa kommenttia jatkossa.jätän nyt voin, kerman, munat yms. pois, ja ilmoitan arvoista miten käy.
yksi lääke jota käytän, nimittäin glukosamiini, nivelrikkolääke, nostaa trigly-arvoja. joten jätän senkin nyt pois.
olen ollut täällä pari vuotta sitten, ja hyvin tuloksin karppasin 8 kg pois. nyt sairauksien myötä olen lihonut ennätysmittoihin ja alotan taas uudestaan.
kerroinpa tossa pari vuotta sitten kun viimeksi karppasin lääkärilleni, että karppaan, hän kauhistelemaan, että kolesterolit nousee ja lopeta heti. otettiin kolesterolikoe, ja päinvastoin, olivat laskeneet. ei tiennyt akka mitenpäin olis ollut, ja samalla kehaisin että 8 kg tippunut. ei aikoinaan kirjoittanut mulle laihdutuslääkettä vaikka pyysin.
oli toinenkin lekuri joka kehoitti kiireesti palaamaan "normaaliin ruokavalioon". mitä noille pitäis sanoa? ai normaaliin, siis sokeria ja hiilareita jne. ja pottua peliin. ei jaksa selitellä. ne on vakuuttuneita siitä, että tällä tavalla tappaa itsensä, taitavat elää viime vuosisataa.eli onko neuvoja miten niille selittää asian?t. sirpa
Ja juu, muuten se R.Atkinsin kuolinsyy on mainittu noissa kirjoissa, jotka kerroit perusteellisesti lukeneesi. Ei se tieto varmasti autuaaksi tee, mutta kertoo varmaankin jotain luetun ymmärtämisestä.
Mun puolesta harkitsevä ihminen voi hyvinkin sovittaa karppiin ruokavalioonsa puuroa ja vaihtaa voin pähkinöihin, mutta jatkuva hysterian lietsominen kuolemasta puhumalla on yksinkertaisesti joko trollia tai tyhmää

Ja kun rasvapaniikin lisäksi oli se keskustelun avaus siitä, kuinka prode räjäyttää munuaiset
viewtopic.php?f=5&t=33458&p=605691#p605691