suosittelen lukemaan tri atkinsin kirjan

sinulla saattaisi myös olla kysymys aineenvaihdunnan häiriöstä,koska olet ollut ns.nälkäkuurilla noinkin pitkään niin suositelen että syö syö syö niin paljon lihoja,kaloja,lintuja kuin mahasi jaksaa ja kanamunaa alkuun..on hyvin yksilöllistä kuinka nopeasti paino lähtee putoamaan mutta salaisuutenahan tässä on rasva eikös,näin ymmärsin kirjasta.joten älä pelkää syödä niitä,ja vältä hedelmiä,niissä huippu paljon hiilareita,vain vihreitä kasviksia ja aineenvaihdunnalisesti suosittelenkin rucola tai muuta vastaavaa...sokerit,maito pois,tilalle kerma ole myös tarkkana että on laktoositonta;)
Itse olen lukaissut 2 kpl atkinsin kirjoja ja hyvä,koska muuten oisin saattanut ihmetellä mistä johtuu alamäki jne..ja naisena tietysti hormoonitasapaino aiheuttaa myös painon muutoksia jne..mutta niinkuin joku muukin suositteli niin otahan käyttöön mittanauha ja vaikka "tavoite housut" mihin haluat mahtua;)
zemppiä ja itsekuria tarvitaan !!enkä tosissaan suosittele pikapaastoamista,tai vähäkalorisia laihareita!!kaloreita ei kannata laskea vaan sokereita ja hiilareita!!itse otin tämän elämäntavaksi ja aion olla sitkeä!!!onnea sinulle matkaan,älä luovuta!!

[/url]