karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 13:02:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-04-04 08:47:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tässä niitä lupaamiani kuvia.

Tonnikalasalaatti (jää- ja keräsalaatti, kurkku, tomaatti, porkkana, keitetty kananmuna, tonnikala öljyssä, majoneesi)
Kuva

Voissa paistettua possua ja paprikaa, porkkanaraastetta sekä voisulalla kuorrutettua parsakaali-kukkakaali-porkkanasekoitusta
Kuva

Mutakakkua ja kermavaahtoa (suklaaksi laitoin 100g Fasun sinistä ja 100g 70% luomusuklaata)
Kuva

Ja tässä normaali aamupalasetti :mrgreen: eli vettä, teetä ja kookosöljyä
Kuva

ViestiLähetetty: 2008-04-04 09:05:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miksi mun ateriat ei näytä noin hyviltä?

ViestiLähetetty: 2008-04-06 07:33:05 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Onpa hyvän näköisiä ruokia! :D

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-04-07 14:24:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos kiitos, hyvältä ne myös maistui. 8)

Viikonloppuna oli siskonpojan 1v-synttärit, ja söin kakkua. Vaan olipa hyvää, täytteet+päällysteet oli kuitenkin ihan karpillekin kelpaavaa, ja kuulema pohjissakin oli voita ym. kumoamassa jauhoja ja sokeria. :mrgreen:

Tänään olen jo syönyt tonnikalasalaattia (taas, sitä on viime aikoina mennyt paljon), illemmalla sitten pinaattikeittoa, kun toipilaana oleva puoliso sitä toivoi. Taidan kokeilla nyt tosissani tätä kahden syömisen rytmiä, eli syön iltapäivällä ja illalla. Tuntuu, että näin on paljon helpompi saada kalorit ja makrot kohdilleen. Aamupalaksi riittää kookosöljy. Jos painokin lähtisi paremmin laskuun? Saa nähdä, rasvan saantiin pitää kyllä nyt oikein keskittyä, kun sillähän ne kilot taitaa parhaiten lähteä. :mrgreen: Muuten syömiset ja liikunnat on ihan kohdillaan.

Tänään alkaa autokoulukin. :P

ViestiLähetetty: 2008-04-09 09:59:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vatsa kiukutteli eilen siihen malliin kuin olisi joku inha mahatauti ollut puskemassa päälle, mutta sain sen jotenkin häädettyä. Ruokaa ei kuitenkaan viitsinyt vellovan olon takia päivällä syödä, joten päivän ainoaksi ateriaksi jäi iltaseitsemän aikaan olon parannuttua syöty kebabannos (itse tehtyä kebabia pakastimesta -> paistoin voissa, kaveriksi iso kasa salaattia ja partaäijää). Oli aivan sikahyvää. =P~

Tänään ajattelin iltapäivällä kaivella pakastimesta mansikoita partiksen ja kuohukerman kaveriksi, illemmalla on sitten luvassa possupihvit ja lämpimiä vihanneksia voin kera. Kuulostaakin niin hyvältä, että tulee melkein nälkä. :lol:

Näin viime yönä unta, että kävin puntarilla ja se näytti mun tavoitepainoa. :mrgreen: Siihen on vielä matkaa, mutta kyllä se sieltä lähestyy..

ViestiLähetetty: 2008-04-09 11:55:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Enneuni :wink:

Hyviltä kuulostavat (ja näyttävät!) syömisesi jälleen kerran. Jugurtti-mansikka-kerma-yhdistelmä on taivaallista, eikä possupihvi-vihannes-voi-settikään kovin pahalta kuulosta :wink:

Mukavaa loppupäivää!

ViestiLähetetty: 2008-04-13 13:55:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaa, mullahan on jäänyt päiväkirja ihan unholaan. No, eipä tässä mitään uutta, hyvää ruokaa on syöty joka päivä, eilen sain jonkun keväthullutuksen ja järjestelin kotia uuteen uskoon. Nyt sataa taas lunta, mutta eiköhän se kevät sieltä kohta oikeasti tule. Huomenna ensimmäinen ajotunti! 8)

Olen nyt tosiaan syönyt kaksi kertaa päivässä, ja se tuntuu sopivalta. Liikuntainnostus tuntuu vain kasvavan, tekisi niin mieli harrastaa kaikkea kivaa, valitettavasti vain täälläpäin en pääse suosikkilajejani (sähly ja kuntonyrkkeily) harrastamaan. Pitää siis yrittää keksiä jotain muuta, onhan täällä kaikkea jumppaa ja kuntosalia, missä voisi käydä..

Mietin tuossa toissayönä (heräsin valtavaan janoon enkä saanutkaan enää unta) kaikenlaisia asioita, muun muassa tavoitteitani tämän laihdutuksen ja karppauksen suhteen. Kilotavoite mulla edelleen on, mutta se on täysin sivuseikka; saavutan sen tai en, olen tyytyväinen kunhan pääsen muihin tavoitteisiini. Taustaksi voisin vähän kertoa, että olen silloin "nuoruudessani" :mrgreen: eli yläasteaikana harrastanut hevostelua, mulla oli oma hevonen omassa pihassa, ja sen lisäksi koira. Noihin aikoihin olin loistavassa kunnossa, kun ratsastin, tein tallityöt ja lenkkeilin joka päivä, koulunkäynnin ohella. Olen n. 170cm pitkä, rakenteeltani ihan sopusuhtainen, mutta missään nimessä kovin 'pientä' ja siroa minusta ei saa, ainakaan menemättä liiallisuuksiin. Niin, olen siis laittanut tavoitteekseni saavuttaa tuon vuosien takaisen kunnon, haluan urheilullisen ja naisellisen kropan, ilman ylimääräisiä löllyköitä. :mrgreen: Tähän tavoitteeseen ei mun mielestäni ole järkevää laittaa mitään tiettyä kilomäärää ehdoksi. Vaaka siis saa jäädä tauolle, joskus voisi käydä tarkistamassa mikä on tilanne, mutta pääasiassa seurailen muutoksia vaatteiden, peilin ja olon mukaan. Ja onhan niitä muutoksia jo tapahtunutkin, välillä olen ollut katsovinani, että reidet on ehkä vähän kaventuneet. :)

Taas tämmöistä sekavaa ajatusten virtaa, koittakaa kestää.. 8-[

ViestiLähetetty: 2008-04-14 06:57:39 
Poissa
landekarppi
landekarppi

:wink: Aivan, se vaaka kun voi kertoa iha muuta ku peilikuvas... :wink: [-o<

ViestiLähetetty: 2008-04-15 10:27:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Todellakin näin. :)

Minä taidan nyt tehdä saman tempun kuin Urheilijatyttö ja loikata takaisin tuonne ruokapäiväkirja-osastolle, kun ei tämä mun ruokavalio ihan warriorin määritelmiin istu. Tavataan siis jatkossa siellä! :D http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=33768

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00