Saaga-73: hieno tiputus, mahtavaa!

Tulee tsemppifiilis, eikö?

Kaikki rispektit, kun jaksat pusseilla pelailla - mä en oikeesti pystyis. Ruokavaliossa on toki mulla korjaamisen varaa, nyt kun on alkuun päästy, mutta haluan syödä maukasta ruokaa, ettei tuu sellanen kuijotusolo, ja kohta sitten ratkea syömään jotain "kiellettyä". Itseni tuntien mun ruoto on sen verran kehno, että jos liian tiukille vetää, niin ei hyvä heilu

Jenu, mitä toi tollanen piilottelu on!

Nyt ruuat esiin että voidaan julkisesti sua dissata, senkin rohmu!
Mun eilinen on alla:
Aamupala: kahden munan kokkeli ruokakermalirulla, 4 siivua palvikinkkua ja noin 40g juustoraastetta sekaan, pari mukia kahvia, toinen kahvikermalla, toinen luomutäysmaidolla. Heräsin siis yhden maissa yöllä, kun olin käynyt joskus kybän aikaan unille...
Lounas: Tomaatti-juustokuorrutettua seitiä 200g, 150g jotakin pakasterehuja (keltainen porkkana, tavan porkkana, vihreä papu), kahvi
Päivällinen: No töttöröö! Yllättäen NAKKEJA useita kappaleita, joista osa lennossa matkalla tenttisaliin. Illalla lohtusuklaata 2 palaa, Fasun Cocoa Nibs 70%.
Mun päivä oli just niin epäterve kuin miltä se näyttääkin... päivällä duunissa piti nappailla kofeiinitabletteja, että kestäis iltamyöhälle hereillä. En tykkää