karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 23:00:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 198 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 610 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-09 06:26:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Väliaikatietoja. Onhan se paino lähteny taas alaspäin, niinku vähä ounastelinkin. Mutta tarkempiin lukemiin siis perjantaina :)

Sitten vielä. Tein mahtavan huomion eilen: multa alkaa löytyä vyötärö !!!! \:D/ Olin jumpassa ja siellä on sellainen koko seinän kokoinen peili. Meidän piti pilateksessa ja kahvakuulassa peilin avulla kattella tiettyjä liikkeitä, ja siinä hämmästelin että kyllä mää oon oikiasti laihtunu, kun vertaa peilikuvaa aikasempaan. En oo kauhiasti ennen halunnu kattella kokovartalokuvaani jumppasalin peilistä... Ja sitte ku kattoin ihtiä suoraan edestä päin, ihmettelin että mitäh, keskivartalo ei olekaan enää tasasen suora paksu pötkylä, vaan kylkiluiden alla alkaa pilkottaa vyötärö! Ihan oikiasti, vähäkö oli mahtavaa kun huomasin tuon. Jenkkakahvojen yläpuolella on tosiaankin selvästi kapeampi kohta, kotonakin piti vielä peilin edessä ihmetellä. Eikä ne jenkkakahvatkaan mitkään järkyttävän suuret ole.

Ja sitte vielä pitää jakaa yks ihana ruokajuttu teijän kans. Keksein maailman parhaimman tavan lisätä voita lähes mihin tahansa ruokaan, nimittäin maustevoi! Ollaan muutaman kerran tehty maustevoita possunpihveille, mutta tuossa joku aika sitte tajusin että sitähän voi käyttää mihin tahansa ruokaan antamaan makua ja rasvaa. Passaa keitetyille ja paistetuille kasviksille ja mille tahansa lihalle ja kalalle. Maustevoitakin on tietty monenlaisia, meijän suosikki on sellanen johon tulee ruohosipulia, persiljaa, valkosipulia, sitruunamehua, olikohan worcesterkastketta, en muista tuliko jotain muuta, ku ukko sen on yleensä tehny. Tuosta rullailee pötkön ja laittaa foliossa pakkaseen, säilyy siellä ja kohtuu helppo terävällä veitsellä lohkaista tarvittaessa palanen sulamaan.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-09 07:58:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Näin se homma etenee...

Onnea vyötärön löytymisesta.

Kuvia kannattaisi ottaa pitkin matkaa, kertoo asian selvemmin kuin muistikuvat :wink:

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-09 08:13:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Näinhän se on että pitäis ottaa väliaikakuvia, nyt ois kyllä hyvä sauma kun alkaa olemaan 1/3 tavoitteesta saavutettu. Harmittaa vaan kun tuli aika huonoja niistä ennen kuvista. Ois pitäny ottaa tiukat vaatteet päällä, eikä musta löysähkö paita. No on mulla ne alusvaatekuvat että niihin on kyllä helppo verrata. Kun vaan kehtais täällä foorumilla julkaista alusvaatekuvat, mieluummin julkaisisin kuvia vaatteet päällä :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-09 17:35:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Riittää toki jos itsellesi saat vertailukuvia.

Mutta kyllä täällä odotetaan, varsinkin vähissä vaatteissa otettuja 8) :smt016 :smt118

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-09 20:00:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Omaan vertailuun ne kuvat ois motivoivia, ja alusta asti oli ajatuksena laittaa niitä foorumillekin. Kun muiden ihmisten ennen-jälkeen kuvat ovat inspiroineet itseäni niin paljon, niin haluaisin jakaa inspiraatiota muillekin.

Mutta joo, eipä ne mun vähissä vaatteissa otetut kuvat niin hienoja oo että niitä kannattaa kenenkään oottaa :oops:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 11:02:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
http://s1151.photobucket.com/user/Harot ... sort=3&o=1

http://s1151.photobucket.com/user/Harot ... sort=3&o=0

Tässä ennen ja jälkeen sivusta katsottuna, tällä hetkellä painoa tippunut noin 16 kg.

http://s1151.photobucket.com/user/Harot ... sort=3&o=3

http://s1151.photobucket.com/user/Harot ... sort=3&o=2

Nämä kuvat edestäpäin.

Mitenkähän olisin saanu nämä kuvat tähän sivulle näkyville...?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 11:57:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2013-02-20 21:16:14
Viestit: 406
Moi :smt039

Mä olin tulossa jo melkein vaatimaan niitä kehityskuvia mutta täällähän ne jo olikin :lol:

Siis WAU !!! Ihan mahtavia tuloksia !!! Mä oon niiiiin kade =D>

Eihän susta oo muutaman kuukauden päästä mitään jäljellä tuolla tahdilla! :lol: Ihan mahtavaa! :smt038 :smt043

Tosi kiva että rohkenit laittamaan kuvia! :)

_________________
Karppaajan elämäntapa aloitettu 11.3.-13.
Tavoitteena uusi eloisampi elämä ja terve kroppa.

Blogini; http://laskitlikoon.blogspot.fi/

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Ruokapäikky & Läskit Likoon


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 12:09:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Voi kiitos :D Olisi ollut kivempi vertailla kun olisi saanut kuvat tähän vierekkäin, mutta menee ne noinkin. Ja photobucketin puolella kun selailee niin voi olla helpompi kattoa.

Onhan tuo maha jonnin verran pienentyny, etenki sivukuvasta huomaa. Maha onkin aina ollut etupainotteinen, kauhia pömppö... Kohta se sinäkin saat laittaa -16 kg tuloksia, eiks nii :smt023

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 12:35:03 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
En lukenu sun päikkyä, vielä, mutta tuloksia kyllänäkyy :) Hyvä sä :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 12:41:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Kiitos TeijaS! :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 12:57:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
kilojen lisäksi lähtenyt 10 vuotta...

hyvä.

Jatketaan, bikinikuvia sitten kesäksi... :wink: :wink:

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 13:17:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Kesällä ehkä sitte bikinikuvia :smt045

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-10 19:00:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-01-16 11:14:29
Viestit: 218
Minäkin tulin tänne vaklimaan kun huomasin Shanin ketjusta,
että olet kuvia laittanut :D
WAU,sä alat puhkeemaan kukkaan :D :D
Itekin pitäis kuvia ottaa....jostain syystä en kauheesti tykkää olla kuvissa :roll:

Tsemppiä sulle!!!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-11 06:27:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Kiitos, tsemppiä sullekin painonpudotukseen :) Ja kuvia minäki olen ehdottomasti vailla, ne antaa potkua omaanki laihdutukseen kun näkee toisten tuloksia :) Ajattele nyt vähän meitä kanssalaihduttajia :lol:

Mulla on jotenki outo olo noiden mun kuvien suhteen... Vaikka painoa on ihan hyvin jo tippunu ja varsinki sivuprofiilista sen huomaa, niin jotenki en oo tyytyväinen noihin kuviin... jooh, ylipainoa on vielä ihan reilusti että eipä sitä kovin hoikalta voi näyttääkään :( Mutta olo on niin kevyt ja ketterä ja virkeä ja energinen jne jne, että vois kuvitella olevansa hoikemmassakin kunnossa. Kuinkahan hyvä ja energinen olo mulla on tuossa lähellä tavoitepainoa :shock:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-11 08:12:23 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
No, helou sinä hoikkuliini!

Tän oli ihan pakko alkaa kommentoimaan, kun tän pituus on kans sama ja
aloituspainokin kesällä 2010 Hyvin lähellä samaa (104kg)
Hienosti oot pienentyny sä.
Tossa reenaamisessa kannattaa seurata omaa jaksamista ja vointia.
Tiukka ketoilu ja runsas reeni ei oo pidemmällä aikavälillä se paras systeemi - naiselle.
Kilpparin toimintaan voi tulla ikäviä häikkiä.

Mut tzemppii jatkoon kuiteski ;)

Nih!

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-11 10:03:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
:smt006 moi Zee!

Juu olen itsekin miettinyt kun kuitenki menen yleensä alle 20 hh päivässä, satunnaisesti hieman yli. Poislukien erikoistapaukset, jolloin tullut maistettua pieni pala esim jotain piirakkaa tai voileipäkakkua tms. Yleisesti ottaen oon ihan hyvin jaksanu salilla huhkia ja jumpat käydä, sen olen huomannut että jostain syystä toisinaan salilla tuntuu olevan enemmän virtaa ja jaksamista kuin jonain toisena päivänä. Riippuneeko sitten sen päivän hiilarimäärästä vaiko mistä.

Ööh, voiko noita kilpparin häiriöitä ennakoida mistään oireista... Nyt tuli sitte semmonen apua -olo... :smt009

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-11 10:39:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Nyt on työhommat alta pois, ja voin kirjottaa rauhassa. Nimittäin, mua alkoi hirvittämään että mulla oiski jotain pielessä kilpirauhasen suhteen... Täytynee ensin selittää taustoja, yritän lyhykäisesti.

Mulla todettiin selkärankareuma vuonna 2003. Aluksi selkä oli tosi pahana ja oikea nilkka. Selkä on asettunu vuosien mittaan mutta nilkka on ollut kipeä ja tulehtunut lähes koko tämän ajan. Lääkkeitä on lisätty aika ajoin, ja kortisonia pistetty nilkkaan ja syöty kuureina. Välillä myös polvet ja toinen kyynärpää ovat olleet tulehtuneita ja kipeitä. Aloitin Salazopyrinillä, myöhemmin lisättiin Trexan, ja vuosi sitten aloitettiin vielä Humira-piikit (biologinen lääke), kun reumalääkäri päätti että nyt se nilkka pitää saada kuntoon ennenku se on ihan paskana lopullisesti.

Ikinä, siis IKINÄ, mulla ei näiden lääkeiden käytön aikana ole olleet maksa-arvot kohollaan. Aina olleet tosi hyvät maksa-arvot. Senkka ja crp olleet aina enemmän tai vähemmän koholla. Ja labrassahan mää oon laukannu näiden vuosien aikana meleko tiuhaan.

Nooh, nyt sitte tammi-helmikuun vaihteessa, juuri kun olin alottanu karppauksen, mulle tuli aivan järkyttävä kipu molempiin nivusiin, säteili kylkiin ja reisiin asti. Ainoastaan liikkuessa helpotti. Istuminen ja makaaminen yhtä tuskaa. Koitin viikon verran pärjäillä ja söin muutamana päivän jopa 8 Panacodia pystyäkseni toimimaan jotenkuten. Sitten soitin reumahoitajalle kysyäkseni että mitä tässä pitäs tehdä. Omasta mielestäni se ei ollut reumakipua kylläkään. No reumahoitaja passitti ekaksi labraan, ja tulehdusarvot ei olleet mitenkään kamalan korkeat, mutta maksa-arvot (en ny millään muista oli alat vai asat) oli jotain 180 ja risat... Nooh veikkailtiin että ne panacodit ois nostanu arvoja, ku mulla meni niin monta maksatoksista lääkettä jo reuman puolesta.

Käskynä oli lopettaa kaikki lääkkeet ja tiuha seuranta labrassa. Nivuskipu alkoi sitten helpottaa varmaan osittain itsekseen ja söin myös Meloxicamia, joka ei ole maksatoksinen. Maksa-arvot alkoivat hiljalleen laskemaa, tosi hitaasti kylläkin. Sain aloittaa yhdessä välissä Salazopyrinin, mutta maksa-arvot alkoivat taas nousta. Joten ne piti jättää taas pois. Sen jälkeen yhdissä kokeissa maksa oli viiterajoissa.

Pari viikkoa sitten sain aloittaa Humira-piikit, ja tällä viikolla kontrollissa maksa-arvot oli taas nousseet, ei hälyttävästi mutta kumminki.

Senkka ja crp ovat olleet ok tämän vuoden puolella, reumahoitaja sanoi että itse asiassa ne eivät ole koskaan olleet näin alhaalla kuin tällä viikolla. Itseäkin ihmetyttää ku on ilman lääkkeitä menny tämä talvi ja kevät, ja silti nilkka on melkein parhaimmillaan mitä vuosiin ollu, eikä muitakaan kipuja pahemmin (se tieten tämä karppaus helpottaa niveltulehduksia :wink: )

Mutta siis. Nyt mua mietityttää että mikä niitä maksa-arvoja pitää kohollaan, eikös kilpirauhasella ole jotain yhteyttä maksa-arvoihin? (Ainaski mun yhellä kissalla, mutta joo mää en oo kissa 8) )

Toivottavasti joku jaksoi lukea tylsän tekstin, ja sai ehkä jotain tolkkuakin. Reumahoitajalle sanoin tammikuussa että karppaan, mutta hän ei kummemmin siihen kommentoinut, enkä ole uskaltanut palata asiaan myöhemmin, pelkään että hän käskee pian lopettaa....

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-11 11:58:04 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Mun kavereilla noi kilpparioireet on olleet väsymystä ja painonnousua jolle ei ole ollut oikein selitystä. Ei ole ollut puhetta mistään maksa-arvoista... Mutta kannattaa varmaan lampsia lääkärin puheille jos moista epäilee. Suomessa nuo viitearvot on muuten aika paljon korkeemmat kuin esmes jenkkilässä, jossa aletaan jo paljon pienemmästä arvosta antamaan lääkitystä...

Itellä muuten kans epäiltiin jossain välissä reumaa (näkyi kuvauksissa jotain kulumaa), mutta olikin sitten välilevyn pullistuma, kun vaatimalla vaadin että mun tarttee päästä magneettikuvauksiin. Tsemppiä sulle karppailuissa ja muissa!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-11 12:53:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Kiitti tsempeistä :)

Huomenna mulla onkin reumapolille aika, pitää siellä varmaan uskaltaa avata suunsa lääkärille.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: GreatKingRat kapenee!
ViestiLähetetty: 2013-04-12 05:04:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-09-23 13:03:08
Viestit: 232
Alkupaino 105,8 kg
1.vko 102,5 kg -3,3 kg
2.vko 100,6 kg -1,9 kg
3.vko 97,4 kg -3,2 kg
4.vko 97,6 kg +0,2 kg
5.vko 97,0 kg -0,6 kg
6.vko 95,9 kg -1,1 kg
7.vko 96,1 kg +0.2 kg
8.vko 93,2 kg -2,9 kg
9.vko 92,9 kg -0,3 kg
10.vko 90,1 kg -2,8 kg
11.vko 90,9 kg +0,8 kg
12.vko 89,3 kg -1,6 kg


Kokonaispudotus 16,5 kg

Ny ois taas merkkipaalu ohitettu, eli paino meni alle yhdeksänkympin \:D/

Iloa vaan varjostaa eiliset mietteet kilpirauhasesta...

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 198 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 610 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)