Niin, takapakkia on tullu otettua. Kaikki lähti liikkeelle siitä kun viikko sitten perjantaina piti lähteä siiderille, mutta tulikin sitten juotua hieman useampikin semmoinen ja pari terävääkin. Seuraavana päivänä sitten kummasti hiuko ja pitsahan se tuli sitten entiseen malliin haettua. Miten muuten, mikäköhän siinä tulee hiilarimääksi semmosessa pitserian pitsassa? Täytteenä jos on jotain kinkku-katkis-herkkusieni-simpukka.. tai sitten joku salamipitsa.. onko tietoa?
No, muutenkin se sitten repsahti koko homma.. itseasiassa koko viime viikko tuli syötyä niinku 'ennenvanhaan' ja kun tänä aamuna kävin puntarilla niin näytti 58,6 kun ennen repsahusta se oli jotakin 56 kieppeillä. No sen siitä saa.
Nyt sitten tämän päivän taas olen koettanu palata ruotuun. Vaan heti se alkaa tökkimään. Hiilarit on nyt 24g mutta proteiinit on lähes 100g. Sama juttu mikä tökki jo aikasemminki; kun hiilarit saa alas niin protskut nousee. Oon koettanut rasvaa syödä.. aamupalaksi paistettuja munia ja juuri nautiskelin marjoja runsaan kermavaahdon kanssa. Proteiinia on sitten tullut ruuan yhteydessä jauhelihasta, metukasta sekä toki siitä kananmunasta. Lihahyytelösiivunkin rohmusin tuossa... sen olisi kyllä voinut jättää väliin. Ongelmalliselta tuntuu että en oikeen tiedä mistä ihmeestä sitä rasvaa saisin ilman niitä proteiineja. Juu, avocadon ostin.. mutta sehän oli aivan hirveää! En sitä kyllä mitenkään laitellut, kuorin vaan ja pistelin poskeen.. En sitten tiedä oisko sitä jotenkin enemmän pitänyt käsitellä, vieras hedelmä mulle. Rasvaa käytän ruuanlaitossa ja kermaa kanskin.
Sitten tuossa mietiskelin ihan semmoistakin, että olettekos laskeneet paljonko ruokakustannukset karppaamalla olevat kuukaudessa ja tietenkin verrattuna siihen mitä aikaisemmin ovat olleet? Ihan mielenkiinnosta vaan
Eli tästä se taas toivottavasti lähtee. Yritän olla repsahtamatta

[/i]