Tanaan loman johdosta jo paivan ateria syoty.
Soin raakawokkipussiin sekoitettuna paprikaa ja sipulia, 100g fetaa ja 200g tonnikalaa oljyssa. Kaikki paistinpannulle ja wokkasin ne olivioljyssa. Tykkaan kasviksista rapeana, raakoina tai puolikypsina.
Juomana vetta ja kylmaa kahvia.
Eilinen meni pirteasti, silla sain valtavan energialatauksen ja illlasta aika lisaantyi viiden tunnin verran hereilla oloajasta. Olin pirtea myos aamulla, tosin lomalla en heraa klo viisi, kuten kouluaamuina.
Minulla ei ole ollut nalka ollenkaan ennen tai jalkeen ruokailujen, joten talla hetkella kaikki hyvin. Vatsa ei tosin tunu taydelta tai tyhjalta.
Teen (vihrean kylman haudutetun) juonnin lisaaminen lisaa vessareissuja yollakin. Jos jotain kiloissa tippuu ne on nestetta.
Laitoin askelmittarin "paalle" heti herattyani ja enenkuin aloin edes "liikkua" kotitoissani oli mittarissa jo 250 askelta, mutta sitten hautauduin silitysvuoren alle pariksitunniksi ja jatkoin vaatteiden korjaamis- ja koristelulinjalla, joten pettymyksekseni askeleen eivat olleetkaan kavelleet ominpan ja en tule saamaan toivotua 10 000 askelta tanaan tayteen. Ompelutyot nimittain jatkuvat.
Paljonko se 10 000 askelta olisi keskivertona kilometreissa? En ole mitannut oma askeltani .....
Odotan koulurytmin alkamista, jolloin olen klo 15 30 asti syomatta ja kroppa saa rauhoittua oikein kunnolla SITA ENNEN.
Minun tapuksessani ei voi sanoa rytmiani paastoksi, koska juon pitkin paivaa (ainakin ollessani lasten laksyjutuissa kiinni tai koneella ollessani) Yleensa klo 18 00 jalkeen (lasten iltapala-aika) en ENAA juo edes kahvia, vetta sankyn mukaan.
Tama pirteys on mainio juttu, havitin sen -10 kg n ja yllapidolle siirtymisen yhteydessa.......