Pari viikkoa on nyt sitten vierähtänyt pihatöitä tehdessä. Rehut on istutettu ja nurmikot haravoitu. Homma jatkuu massiivisena vielä ensi viikkoon kun pihatiestä kaivetaan kivet ylös ja laitetaan kangas väliin.
Karppaus on sujunut enemmän ja vähemmän hyvin. Leipä (paitsi lehti-), perunat, riisi ja pasta on jääneet kokonaan pois. Leivonnaisia en syö muutenkaan, mutta pari suolaista piirakkaa olen tehnyt mantelijauhoon. Lisäksi olen ainakin kerran viikossa paistanut mantelilettuja joka on meidän molempien suosikki. Itse syön ranskalaisen hillon ja kermavaahdon kera, isänsä laittaa väliin salsaa, jalapenoja ja kinkkua

Suklaavanukasta ajattelin vielä kokkailla joku päivä.
Tunnustettakoon että tässä jokusen viikon aikana olen syönyt mm. useita turkinpippurilakuja, levykaupalla tummaa suklaata, vappuna tuli syötyä pitsa rossossa ja juotua ties mitä... Ja karkkipussin ja tuplapatukankin söin männä viikolla töissä..
Silti kropparintamalla on tapahtunut:
vyötärön ympärys tällä hetkellä 83 cm!Puolessa välissä siis ollaan. Ja uskomattoan nopeasti huomioiden repsahdukseni..
Suurin muutos on kuitenkin tapahtunut vyötärön alapuolella, sivuturvatyynyiksi kutsumissani pahkuroissa. Ne on nimittäin sulaneet suhteessa enemmän kuin vyötärö. Päinvastaisessa järjestyksessä ne kyllä ovat tulleetkin...
Ajattelin taas vähän skarpata ja laskea hiilarit parilta päivältä minimiin. Aamupalaksi söin jo munakokkelin pekonilla. Lohifile ja kermapurkit odottaa jääkaapissa ja wok-vihannekset pakasteessa.
Ajattelin lähteä keskustaan ruokakaupoille ja samalla palkitsen itseni uusilla kengillä mikäli mukavia löytyy...