Faktat ovat nämänainen, 24 vuotta
165 cm, ~85 kg
Lajituinti naperona uinut kandidaatiksi

lisäksi hengenpelastusuinti ja matkat 5 kilometriin saakka. Paikkana yleensä Suomen syvin ja kirkasvetisin järvi, mutta allaskin käy. Hypyt, sukeltaminen, kuviokellunta ja vesiakrobatia kiinnostavat
soutu on kesäisin hyötyliikuntaa, osa matkoista hoituu näin. Hullunrohkeat matkat kiinnostavat sisävesillä, mutta jokseenkin tuttu on myös kuntosalin soutulaite
lumilautailu olen aloittanut vuonna 1998. Koska elopainoa on, paipin ja ilmojen sijaan kiinnostaa vauhti ja muut kikkaskolmoset. Tähän aion jatkossa sijoittaa enemmän aikaa ja rahaa, jotta saisi taidotkin uudelle tasolle, varusteetkin kun on mitä on... Laji, joka saa posket hehkumaan innosta joka kerta!
luistelu hokkareilla. Harrastanut jääkiekkoa ala-asteella

Matkat kiinnostavat järven jäillä!
jooga harrastanut on/off kymmenisen vuotta astangajoogaa. En tosin enää saa kyynärpäitä lattiaan, vaikka spagaatti onnistuu kyllä
pilatesta/callaneticia syviä vatsalihaksia teen sekä käsivarsille tarkoitettuja liikkeitä lähinnä
Historiassa myös hölkkää, useita vuosia päivittäin. Kunto laskee äkkiä, mutta nouseekin myös; muistan lenkin jonka aikana ensimmäisellä kilometrillä poltin tupakan, toisen hölkkäsin ja loput kolme kävelin naama punaisena. Viikon harjoittelun jälkeen meni vitonen vaivatta (kävelemättä). Olen kokenut juoksu(hölkä)n hurman metsäpoluilla kymmenen kilometrin jälkeen, mutta säärissä on näistä ajoista edelleen muistona pois hieromattomat penikkapahkurat. Kuntosalia kausiluontoisesti. Penkistä olen nostanut 40 kg, mutta se oli vaikuttavampi juttu silloin kun oma paino oli huomattavasti lähempänä sitä

Kuulantyönnöstä on joku mitali pienen kunnan koulujen välisistä...
Aktiivisuustaso on ollut korkea ja liittynyt maalla asumiseen, kuten esimerkiksi neljä kottikärryllistä hevonpaskaa olen luonut päivittäin kahdeksan vanhasta saakka

Rahapula, opiskelut ja kaupunki passivoivat minua. Hölkkäkin kun on huomattavasti mukavampaa metsässä kuin asvaltilla. Mut jos on pakko, niin voin sen taas aloittaa

Pyöräilyä tuli pakosta kymmeniä kilometrejä päivittäin aikaa ennen auto (ok, ehkä lähempänä kymmentä tai kahtakymmentä kilometriä

). Sain tarpeekseni. Seuraava menopelini tulee olemaan kickbike!
Kaikesta intoilusta huolimatta mulla on kummasti aikaa istua perseelläni... Kun ei tähän vuodenaikaan juuri soudeta tai lautailla, niin tekosyyt ovat valmiit. Lisäksi paino ei juuri näytä atkaamalla putoavan enää, vaan tarvitaan säännöllistä liikuntaa, sitä sykettä nostattavaakin rinnalle.
Mutta mitä liikuntaa? Siihen tarvitsisin vinkkejä, vartalon tietoiseen muokkaamiseen! Ongelmakohdat näkyvät kuvasta, eli lähinnä käsivarret, selkä, hartiat, lantion yläosa, maha. Hartiat ovat hankalat, sillä en halua yhtään enempää massaa, ainoastaan kiinteytystä.