Unohdinpa että minulla oli tämäkin ketju täällä.x''DD No en olekkaan pahemmin liikkunut muuten kuin hyötyliikuntaa (puutöitä) tai uinut satunnaisesti.
Tänään aloitin kuiteskin HIIT*- treenaamisen ja päätinpä pitää kirjaa täällä.
Lämmittelin hyppimällä trampoliinilla n. 15 min.
Meni aika epäviralliseksi HIITiksi kun juoksin 4 spurttia ja ne eivät takuulla olleet edes 20 sekunnin pitusia.x'D Juoksentelin peltotiellä. Minulla on aika heikko aerobinen peruskunto ja jalat ei oo missään parhaas teräs, niin taisi treeni mennä vähän mönkään kun ei alkanut oksettaa ja kotiin jaksoin kävellä.
Sunnuntaina voisi ottaa sekuntikellon mukaan ja yrittää herätä aikasemmin, jotta pääsis pyörätielle viipottaa ilman turhia tuijjottajia.

Alotan siittä 4 minuutista.
*
http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/hiit.phpHIIT tuntuu ,sillä perusteella mitä olen lukenut, sopivalta treeniltä minulle, koska minulla ei ole koskaan riittänyt viitsimys säännöllisiin Pitkiin lenkkeihin. Peruskuntoni on aika heikko, olen lukenut että tällä saisi nopeaa tulosta hapenottokyvyn parantumisessa. Lisäksi kuulemma polttaa rasvaa ja jotain sykäyttäjää tarvitaankin kun paino alko jämähtää ja laskeen tuskallisen hitaasti. Ja treenaminen on helppoa jos ei tartte herätä niin kamalan aikasin kun treeniin menee vähän aikaa.

Tätä siis n. 8 viikkoa ja sitten aattelin alkaa käymään salilla lihasta kasvattamassa vuorostaan. Ja jos tarvetta viel ennen ens kesää HIITiä et viimeiset(?) rasvat lähtee lihaksine(?) päältä, ja siinähän pitäs olla kesäkunto kohdallaan. Ei se taida olla niin helppoa miltä kuulostaa.x''DDD