karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-15 19:17:30

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-02-09 22:37:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hei auttakaapas mua kokeneemmat soturit ja/tai muut pätkijät.

Miksi mulla menee tuosta paastosta maha aina ihan kuralle? Totutteleeko mun kroppa siihen vai mkä vastalause tämä nyt oikein on? Eli siis, toteutan vesipaastoa (no joo, kahvi/tee/vesipaastoa) noin kolmen päivän välein 24h, jonka jälkeen syön ihan normaalisti. Ja siis maha aivan karseella ripulilla ollut nyt koko ajan (kaksi viikkoa)! Luulis että se olis esim vaan sen ensimmäisen syömisen jälkeen, mut ehei, ihan koko ajan! Alkaa hermo mennä.. Ja mulla ei ole muuten yhtään kipeä olo, eikä muut perheenjäsenet ole kipeänä, ni en usko että tä olis mitään sellaistakaan (varsinkin kun koko maha-ongelma alkoi juuri ensimmäisen paastojakson jälkeen ensimmäistä kertaa syötyäni). Maha ei ole kipeä muuten kuin silloin kun, noh, tavara haluaa ulos :oops:

Ono muilla ollut tällaista? Hjälp!

ViestiLähetetty: 2011-02-22 20:07:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vastaan itse itselleni :) Oli se varmaan joo mahan totuttelua, sillä eipä tuota ongelmaa enää ole, ja paastoilu toimii ihan tosi hyvin!

ViestiLähetetty: 2011-02-24 04:06:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos kun vastasit itsellesi. Olen pätkäillyt runsaan viikon. Viikonvaihteessa taitanee tulla kyläreissu. Onneksi silloin on juuri 2 aterian päivä. Rytmi ei mene sekaisin mutta hiilareita tulee väärässä muodossa. Vatsa saattaa reakoida parina seuraavana päivänä ikävästi.

Kampanjasivuni

Karpiksi hitaasti ei harppaamalla!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00