Ehdin jo hankkia monivitamiinikalkkitabletit (mukana B6, C, D(jota syön vielä ekstraa), ja K-vitamiinit + mangnesium + sinkki, mangaani ja foolihappo. Mangnesiumia olen syönyt säännöllisesti jo pitkään, aloitin 3 vuotta sitten raskausaikana, kun tuli hirveitä suonenvetoja ja auttoi tosi hyvin (vedot loppuivat kokonaan), kuten nyt myös niska- ym. lihasjumiin. Lisäravinteena otan myös maitohappobaketeria joka aamu, joten sen puolesta voisin kaiketi luopua hapanmaitotuotteistakin kokonaan. Ja epäsäännöllisesti vähän muitakin lisäravinnenappeja.
Mitä lisäravinteita syötte te muut täällä? Entä juotteko viiniä, kuinka paljon? Itse otan mielelläni ruuan kanssa lasillisen - siis vain yhden, enkä taida siitä luopua - mutta ei sitä tietty joka päivä ole hyvä ottaa. Aion myös JOSKUS ottaa saunajuomana YHDEN pienen YKKÖSoluen, siinä ei kamalasti hiilaria ole.
Ja tosiaan jätän nyt maitotuotteet pois, satunnaisia pieniä määriä sallin hapanmaitotuotteita, jos mieli tekee JOSKUS. Syömäni annokset ovat myös olleet ihan liian isoja, puolet vähemmälläkin pärjäis, joten esim. kahden makkaran sijasta se on nyt vain yksi.
Painoa ei tartte pudottaa kuin 4-5 kg,niin olen normaalipainon alarajalla, mikä on tavoite. Joten ketoosi ei houkuta, aion itse asiassa "vapauttaa" vähän hedelmiä ja marjoja syön ihan vapaasti. Banaani sopii niin hyvin smoothieen ja kuivatut luomubanaanit on etenkin pähkinöiden kanssa liian hyviä, jotta niistä voisi luopua). Hedelmiä menee kuitenkin korkeintaan kaksi päivässä, eikä joka päivä yhtään. Muuten karppaustyyliäni voisi luonnehtia aikas tiukaksi, eikä kiellettyjä tee yhtään mieli.