Tattista vaan kaikille viesteistä!
-2 kg tällä hetkellä! mutta tuntuu, että kutistumista on tapahtunut enemmänkin. Päänsärytkin on ohi ja elimistö taitaa "karppiutua" kun pienikin karkki tms. tekee tosi huonon olon! Hirveen tarkka en ole ollut hiilarien kanssa, mutta ajattelin tässä vähän sitäkin enemmän tarkkailla. Jonkin verran on ollut ruokahaluttomuutta, mikä on aika outoa. Tai en tiedä ruokahaluttomuutta, mutta voin olla tosi pitkiä aikoja (yli 6h) syömättä eikä tule nälkä ja sit välillä saan alas vain tosi pieniä annoksia.
Kävin sit siellä ravitsemusterapeutilla ja sitä "peruna ja leipä" -linjaahan se mulle tuputti. Ja ihan pakko olis syödä puuroa kerran päivässä. Ja kolmen tunnin välein olis
pakko syödä. (Miksi jos ei ole nälkä?) Sit kun sanoin, että olen huono syömään aamulla, niin pitäis kuulemma väkisin syödä illalla vähemmän, että olis aamulla nälkä!?! (Eli sillä ei kai ole mitään väliä, että tiedän olevani iltasyöjä ja nukun huonosti jos en syö illalla?) En hirveesti viittinyt väittää mitään vastaan, kun se tuli jo toisesta lauseesta selville, että se oli tosi karppausvastainen tyyppi, vaikka en ollut asiaa edes maininnut. Ja aijai, kun olin kirjannut ruokapäiväkirjaan syöneeni Karppinen sämpylän!
Sain VT -ohjeen kuvineen ja voi luoja, kun kurjia annoksia siinä oli! Päivänruoka mm. 3 lihapullaa, 2 perunaa, leipää ja vähän salaattia, mustaa kahvia ja kaurakeksi. Mä kuolisin tollasella määrällä ja olisin tosi väsynyt! Tuli ihan Paikkarien kitudieetti mieleen... Ajattelin "karpittaa" sen ohjeet eli puuron tilalle partista ja pottujen tilalle parsakaalia ja KERMAA päälle

Tuli siellä ihan hyviä vinkkejä kuntoiluun kuitenkin. Se suosittelin salin jälkeen sellaista proteiinijuomaa, joka on kyllä toiminyt hyvin, kun salin jälkeen on aina niin kova nälkä, että vois syödä vaikka mitä! Olis kontrollikäynti kuukauden päästä...
Menen tästä kohta väsäämään kermaista kukkakaalikeittoa ja mantelileipää. Ei saanut terapeutti mua vakuuttuneeksi